סרט תדמית המותאם בדיוק לצרכים שלך

אצלנו בגרסת הבמאי, אנו מתחייבים להתאים את אופי הסרט, והשפה הויזואלית שלו לצרכי הלקוח.

 

לכל לקוח יש צרכים שונים, ומטרות שונות, אותן הוא רוצה להשיג באמצעות סרט התדמית. אחד רוצה סרט כדי לגייס משקיעים, אחר רוצה סרט כדי להציג עצמו באתר האינטרנט, ואחר רוצה סרט תדמית כדי לחשוף מוצר חדש של החברה.

 

אחד האתגרים החשובים ביותר שעומדים לפינינו כחברת הפקה,  הוא להבין את הצורך של הלקוח, ולהתאים עבורו סרט העונה באופן מדויק על מטרותיו. לצורך כך , כבר בפגישה הראשונה עם הלקוח חשוב לנו

לברר את שלושת הנקודות הבאות:

 

    • מיהו קהל היעד של הסרט?
    • היכן הסרט מיועד להיות מוקרן? באיזו פלטפורמה?
    • מהם חיי המדף שצריכים להיות לסרט?

 

התשובות לכל אחת משלושת השאלות הללו תשפיע באופן ישיר על אופי הסרט. סרט למרכז מבקרים קבוע לא יראה כמו סרט שמיועד להיות מוצג בתערוכה זמנית, סרט לאירוע של מותג צעיר לא יראה כמו סרט לאירוע של גיוס משקיעים, סרט לאתר אינטרנט לא יראה כמו סרט לערוץ טלוויזיה.

 

בכל פעם שאנחנו בגרסת הבמאי מתחילים לעבוד על פרויקט חדש, צוות הקריאייטיב שלנו, משקיע מחשבה רבה בפיצוח הקונספט הרעיוני של הסרט. חשוב לנו מאוד כחברה לפתח רעיונות יצירתיים ומקוריים בכל פעם מחדש, לנסות לספר את הסיפור בדרך שעוד לא סופרה. אנו יודעים שבעולם של ימינו, לצופה יש אפס סבלנות לראות סרט שהוא כבר ראה, סרט שלא מחדש לו דבר.

 

כמה דוגמאות להמחשת הנאמר:

 

1.סרט תדמית שהפקנו עבור חברת קרן קיימת לישראל ומוצג גם במרכז הרצל בירושלים.

לצפייה בדף הסרט

מכיוון שסרט זה מיועד לקהל צעיר, ומטרתו להציג את ההיסטוריה ואת סיפור הקמתה של קרן הקיימת לישראל, החלטנו לשלב שפה ויזואלית דינאמית וצעירה, שתספר את ההיסטוריה בדרך יותר נגישה ופחות כבדה ומכבידה. גזרנו אלמנטים מתוך כרזות ישנות של קק"ל, עיצבנו אותם מחדש, הנפשנו אותם, ויצקנו אותם לתוך סרט אניפוגרפי קצבי , שמצד אחד מדבר בשפה צעירה ומצד שני נותן הרבה כבוד להיסטוריה ולמורשת.

 

2. סרט פרומו לתנועה הקיבוצית המיועד להקרנה ברשתות החברתית .

לצפייה בדף הסרט

הסרט עוסק במאבק של התנועה הקיבוצית אל מול רשות מקרקעי ישראל בנושא הבנייה בקיבוצים. מטרת הסרט להיות מופץ ברשת האינטרנט ולהעלות את המודעות בנושא, לכן החלטנו להפיק סרטון קצר, הבנוי כולו על איורים בעלי אופי הומוריסטי. האיורים מצטיירים ומונפשים בזמן אמת תוך כדי הצגת הסרט. הסרט מצד אחד, מעביר מסר מחאתי נוקב, ויחד עם זאת איננו עושה זאת בצורה כבדה ומטיפת מוסר, אלא באופן נגיש ומקורי.

 

3. סרט תדמית לבנק לאומי אשר הוקרן בכנס לגיוס משקיעים.

לצפייה בדף הסרט

מטרת הסרט להציג את הבנק בפני תורמים פוטנציאלים בעולם העסקי. מכיוון שהסרט צריך מצד אחד לשדר חדשנות בעולם דיגיטלי, ומצד שני להציג את העבר המפואר של הבנק. החלטנו לבנות סרט שהשפה הוויזואלית שלו משלבת בין העבר לעתיד. שילבנו חומרי וידאו ותמונות סטילס המספרים אודות הבנק וההיסטוריה שלו, והכנסנו אותם לתוך מעטפת גראפית דינאמית חדשנית שנבנתה בתוכנת תלת מימד.

לסיכום, לכל סרט מטרות משלו, והדבר החשוב ביותר הוא לדעת להתאים את התוכן של הסרט לצורה בה הוא יוגש לצופים בו.

 

תגובות 4

  • Mr WordPress פברואר 3, 2014

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in and view the post's comments. There you will have the option to edit or delete them.

  • admin פברואר 4, 2014

    test reply

  • Donna נובמבר 30, -0001

    Hello, I tried calling you several times today, and I'm not getting through for some reason. If your website does not have many Facebook Likes, why would someone visit your Facebook Fanpage? People Like you when other people like you. The more people that LIKE your website and fanpage on Facebook, the more credibility you will have with new visitors. It works the same for Twitter, Instagram and Youtube. When people visit your page and see that you have a lot of followers, they now want to follow you too. They too want to know what all the hype is and why all those people are following you. Get some free likes, followers, and views just for trying this service I found: http://janluetzler.de/3vm2

  • Barnypok נובמבר 30, -0001

    B0apJq http://www.FyLitCl7Pf7ojQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com

השאר תגובה

כל השדות חובה